
City Break

Το Καμάρι της Κάτω Σαξονίας
Αννόβερο 2 Μαΐου

Το ταξίδι μας για το πανέμορφο Αννόβερο (πρωτεύουσα του ομόσπονδου κρατιδίου της Κάτω Σαξονίας-Γερμανία) ξεκίνησε στις 5:30 το απόγευμα από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα.

Ταξιδέψαμε με Swiss Air, με ενδιάμεσο σταθμό το αεροδρόμιο της Ζυρίχης στην Ελβετία.

Προσγειωθήκαμε στις 10:30 το βράδυ στο αεροδρόμιο του Αννόβερο, ενώ ο πεντακάθαρος νυχτερινός ουρανός μας επέτρεψε να έχουμε μια υπέροχη εικόνα της φωτισμένης πόλης κατά την προσγείωση.

«Το Καμάρι της Κάτω Σαξονίας», όπως αποκαλούν την πόλη οι Γερμανοί, είναι κτισμένο στη συμβολή του ποταμού Leine και του παραποτάμου του Ihme, στη Βόρεια Γερμανική Πεδιάδα και είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη του βορειότερου τμήματος της Γερμανίας, μετά το Αμβούργο και τη Βρέμη, με πληθυσμό 536.000 κατοίκους περίπου.

Καθώς είχαμε φάει ήδη δύο φορές κατά τη διάρκεια των δύο πτήσεών μας και δεν είχαμε φυσικά παραλείψει να δοκιμάσουμε και κάποιες από τις διάσημες ελβετικές σοκολάτες στη Ζυρίχη, όσο περιμέναμε να έλθει η ώρα για τη δεύτερη επιβίβασή μας, πήραμε ταξί για να πάμε κατευθείαν στο ξενοδοχείο μας και να ξεκουραστούμε.

Ξενοδοχείο cozy, φιλικό με χρώμα και χαρακτήρα!

Είχαμε επιλέξει για την ολιγοήμερη διαμονή μας στο Αννόβερο το πανέμορφο Hotel Grünewald, καθώς βρίσκεται σε μια από τις ωραιότερες συνοικίες της πόλης και πολύ κοντά στη στάση Vier Grenzen του τραμ, από όπου μπορεί κανείς να φτάσει στον Κεντρικό Σταθμό Τρένων  του Αννόβερο  (Hauptbahnhof) και στην καρδιά της πόλης, μόλις μέσα σε 8 λεπτά. Ταυτόχρονα , η εξαιρετικά προνομιούχα θέση του ξενοδοχείου μας, θα μας επέτρεπε να πάμε με τα πόδια σε όλα σχεδόν τα σημαντικά αξιοθέατα που θα θέλαμε να επισκεφθούμε, όπως το πανέμορφο δάσος Stadtwald Eilenriede, αλλά και το ιστορικό κέντρο της πόλης.

Με το που φτάσαμε εκεί ενθουσιαστήκαμε. Το ξενοδοχείο ήταν cozy, φιλικό και διέθετε χρώμα και χαρακτήρα. Το δωμάτιό μας έβλεπε στον όμορφο κήπο και ήταν εξαιρετικά ήσυχο. Το Grünewald διαθέτει επίσης εσωτερική πισίνα και σάουνα, υπέροχη αίθουσα πρωινού με παράθυρα στολισμένα με βιτρό, βεράντα, πάρκινγκ, αλλά και ποδήλατα για τους επισκέπτες, ενώ αποπνέει σπιτική, πανέμορφη ατμόσφαιρα.

Απόλυτα ευχαριστημένοι με την επιλογή μας, πέσαμε νωρίς για ύπνο, καθώς την επόμενη ημέρα θα ξεκινούσε το οδοιπορικό μας σε μια από τις πιο όμορφες και χαρακτηριστικές πόλεις της Γερμανίας. Ανυπομονούσαμε να τη γνωρίσουμε, καθώς παρόλη την ομορφιά της και τα εξαιρετικά της αξιοθέατα δεν είναι και τόσο γνωστή όσο το Βερολίνο ή το Μόναχο, αλλά, όπως θα αποδεικνυόταν τις επόμενες ημέρες, αξίζει πραγματικά να την επισκεφθεί κάποιος και να ανακαλύψει την κουλτούρα, την ιστορία της, τις θαυμάσιες αγορές της, αλλά και τον πολυπολιτισμικό της χαρακτήρα.