
Οινούσσες
Αθήνα

2/12/2017
Φύγαμε για μέρη μαγικά !!!

Φτάσαμε πολύ πρωί, κυριολεκτικά πριν ακόμη φέξει, στο διεθνές αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.
Πετάξαμε για το πανέμορφο νησί της Χίου στις 7:15 με Olympic Airways
Η πτήση μας διήρκεσε 35 λεπτά και στις 8:00 προσγειωθήκαμε στον Κρατικό Αερολιμένα της Χίου Όμηρος.
Πήραμε τις αποσκευές μας και κατόπιν πήγαμε στο σταθμό εξυπηρέτησης πελατών της Hertz, προκειμένου να παραλάβουμε το αυτοκίνητο που είχαμε επιλέξει να νοικιάσουμε, για το οδοιπορικό μας στο νησί.
Ένα αυτόματο Honda i10.

Ο καιρός, αν και βρισκόμασταν στις αρχές Δεκεμβρίου, ήταν πολύ καλός και θύμιζε περισσότερο φθινόπωρο και λιγότερο χειμώνα.

Είχαμε κανονίσει να πάμε στον ξενώνα που θα μας φιλοξενούσε (Villa Rossa, Κάμπος Χίου) κατά το μεσημέρι, κι έτσι αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε το όμορφο πρωινό και να επισκεφθούμε την πόλη της Χίου.

Διαδρομή: Χίος - Οινούσσες
Πόλεις: Αθήνα, Χίος, Βροντάδος, Παντουκιός, Λαγκαδά, Μάρμαρο, Καρδάμυλα, Χίος, Καρυές, Νέα Μόνη, Αυγώνυμα, Ανάβατος, Λιθί, Βέσσα, Αγ. Γεώργιος Συκούσης, Χίος, Αρμόλια, Πυργί, Μεστά, Ολύμποι, Μουσείο Μαστίχας , Μαύρα Βόλια, Μεστά, Λιμένας, Σιδηρούντα, Βολισσός, Μονή Αγίας Μαρκέλλας, Αίπος, Βροντάδος, Χίος, Οινούσσες, Χίος, Αθήνα